torsdag 30. desember 2010

Nyttårsaften ja! What to wear? What to do?

Ja da er det 2010s siste dag i morgen alt...
Og denne dagen skal feires i godt selskap, med god stemning og god drikke!
Formen er så som så, og dersom jeg holder meg slik til i morgen skal jeg vel alltids klare å komme meg ut en liten tur ihvertfall...
Men hva i granskauen skal man ha på seg?
Dette er egentlig noe jeg burde tenkt på myyye før... men nå var jeg jo heller ikke sikker på om det ble noen feiring på meg i år...
Det nytter jo ikke å dukke opp i joggebukse og hettegenser med champis glasset i hånda og siggen på snei...
Ser ut som om det kan bli en hard kamp mot klesskapet...
Men det er jo så mye mer en klær og da...

Hår- rettet, krøllet, bølget, med eller uten extensions... 
Sminke- mørk og mystisk eller sparkling fabulous  
Neglelakk- gull og glitter, rocka, impressing red
Smykker- sølv, gull, stort, smått, enkelt, stort
Veske- liten, stor, praktisk, flott
Sko- høye, lave, pumps, støvletter
etc...

Jeg finner vel ut av det,men spørs om ikke klesskapet får svi...
Jeg kan tenke meg hvor mye klær som egentlig er igjen inni skapet etter at jeg har prøvd å finne ut av ting.
Den tid, den sorg!
Jeg kan jo begynne med å rette ut håret! For det må jeg jo uansett hva jeg bestemmer meg for...
Og da er jeg ihvertfall ett skritt nærmere mål...

En kurv fra Ikea som også fungerer som hatt! ;)


2 kommentarer:

  1. Syns du kan trå til og gå sånn jeg hehe

    SvarSlett
  2. ha ha ha... du mener det?
    Naj... det går nok ikke gitt.
    selv om det hadde vært mest komfortabelt ;)

    SvarSlett