søndag 10. april 2011

Snaaaart bursdag....

Da er det bare 3 dager til jeg fyller 28 år!!!
Hjeeelp... 28 faktisk... Føler meg som en fjortiss enda ;)
Men det er nå slik da, at man en dag blir voksen... enten man liker det eller ei...
Jeg ser på meg selv som en "barnslig" voksen, og det må man vel være om man skal jobbe i barnehage... Men jeg er jo en ansvarlig voksen for det!?!
Jeg har ihvertfall all den dritten som følger med å bli voksen... Telefonregning, husleie, jobb, matbudsjett, strømregning osv... osv... osv...
selv om det er stooort minus er det ett pluss at jeg har et eget sted å bo, egne regler og egne penger. Jeg får utvikle meg selv og bestemme og gjøre akkuratt det jeg selv vil. og det liker jeg...
Nå som jeg også bor alene i min egen leilighet er det en del ting JEG "trenger" og vil ha ;)
Derfor har jeg satt opp en liten ønskeliste til meg selv:


Flotte matbokser fra Blafre!
Fåes kjøpt på Rafens, 69 & 109 kr.






Flott notisblokk m. penn - Santoro / Vinding
Gorjuss by Suzanne Woolcott
Også fra Rafens, 139 kr.

Vaskepulver boks formet som vaskemaskin
Fåes hos Kitch`n, 149 kr.

Genial potetskreller hanske, perfekt for meg som er allergisk mot å skrelle poteter.
Også hos Kitch`n, 59 kr.

Diverse bokser i serien Ranveig.
Fåes hos Kremmehuset
49 & 59 kr.

69 kr.

179 kr.

Tekanne formet som en elefant
Også fra Kremmerhuset, 169 kr.

Søte tebokser fra olve
Også fra Kremmerhuset, 49 kr.

Kul knekkebrød boks
Også fra Kremmerhuset, 79 kr.


Søte Lotus staker i rosa og lilla
Også fra Kremmerhuset, 69 kr.

Praktisk førstehjelp skrin
Også fra Kremmerhuset, 199 kr.

Tavle m. tekst
Også fra Kremmerhuset, 99 kr.


Den helt fantastiske serien med diverse skåler fra Bruka Design.
Fåes kjøpt hos Traktøren.

Popcorn 298 kr. - Chips 269 kr.
Godis 179 kr. - Snacks 119 kr.
Fåes i flere farger

Jeg digger de i burgunder og rosa!


Trollhassel / vrihassel
Fåes kjøpt i blomsterbutikker

Nydelige vaser fra Ikea, 349 kr.
Eeeelsker den rosa!

 Brune Converse!!!
ELSK! <3



 En kjempesøt godte skål jeg desverre ikke vet hvor man får kjøpt...


3 kommentarer:

  1. Åhh det var jo dødsfine ting du ønsker deg!! Må faktisk si at jeg har vært å sett de fleste tingene allerede på kremmerhuset og Traktøren. Jeg vil selv ha, blant annet, den der vaskemaskin boksen, den er dødsmorsom :) Og JA... det er HAT å bli 28 i år!!!! Hehe XD Jeg er fortsatt 17 i hue og i sinn!! Så du er ikke alene om å være barnslig ;)

    SvarSlett
  2. ja jeg synes de er helt fantastiske... og nå kan jeg bestemme ALT selv... det jeg vil ha kan jeg ha... vaskemaskin boksen er genial... ELSKER den! 28 ass... herregud! føles ikke sånn i det hele tatt.. tror papirene lyver ;)
    men bra jeg ikke er alene om åvære barnslig! er sikkert likedan på gamlehjemmet ;)

    SvarSlett
  3. Jeg har to sånne vaskemaskinbokser. Kjøpte mine på Kremmerhuset. :) Geniale bokser. Plass til nesten tre pakker vaskepulver oppi den. :)

    SvarSlett