tirsdag 11. januar 2011

Åpningsfest Comfort Xpress (Rocke) Hotell!

My mom did it again :)
Jeg er så glad for at min kjære mor tar meg med på så mange morsomme ting.
Denne gangen gikk turen til åpningsfesten for Comfort Xpress (Rocke) Hotell.
Oslo`s, Norge`s, Verden`s mest urbane hotell!
Bra priser, kult design, flott beliggenhet!
Vi koste oss med god mat, god drikke, bra musikk og fantastisk stemning!
Ikke hver dag vi "normale" får menge oss med fiffen ;)
Jeg skal ihvertfall bo på Xpress en gang!













2 kommentarer:

  1. Å så koselig, ja vi hadde det fint, og jeg er enig med deg, det er verdt pengene å booke seg inn på Comfort Xpress. 299 for en natt, det er billig.
    Det er sikkert ikke lenge til neste gang det dukker opp noe spennende, jeg er glad for at du gidder å bli med "mora di" ut på div åpninger og arrangementer, det er alltid koselig å ha deg med vet.
    du. Glad i deg snuppa :-)

    SvarSlett
  2. Awww <3
    Takk for at jeg får være med :)
    Jeg koste meg masse og gleder meg masse til det neste som skjer!
    love you <3

    SvarSlett