tirsdag 18. januar 2011

Call Freakin 911, jeg holdt på å dø av en Lâcerol Cactus!!!

Shit man liksom...
Jeg ligger og slapper av på senga.
Er utrolig tørr i halsen etter flere dager med halsbetennelse og hosting og tar to pastiller i munn og 
tenker det skal hjelpe mot den forbanna kilingen i halsen som stadig dukker opp.
Som så mange andre klarer jeg ikke alltid la pastillen smelte i munnen og begynner å tygge litt på de.
det er nesten ikke noe igjen og jeg svelger de siste bitene. men en av disse små jævlene fester seg i halsveggen og sitter stuck.
Jeg kjenner halsen trekker seg sammen og det blir vanskeligere å puste, jeg hoster litt og harker for å få opp denne biten, men halsen tetner til igjen. Jeg drikker litt vann i håp om at biten i det minste skal gå ned da... men nei...
Flashback til Gambia og fiskebein i halsen :(
Oh my freakin god! Hva skjer lixom?
Skal jeg dø av en Lâcerol?
Jeg kjenner jeg må kaste opp og løper inn på do.
Jeg kaster opp men ingen pastill kommer ut... jeg kjenner den ligger der å lurer i halsen... 
Jeg drikker litt mer vann og vips så er den borte...
Vips du liksom! Såååå mye styr for en liten pastill??? JeeZ...
Og ikke nok med det... Nå har jeg et rødt og hovent ansikt i tillegg som resultat av sprengte blodkar, Yeah!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar